Vitaj zima, zbohom kilá!

Sychravé počasie by ti nemalo brániť v cvičení na čerstvom vzduchu - naopak, malo by ťa povzbudiť, aby si trávila viac času cvičením na čerstvom vzduchu! Čítaj ďalej a dozvieš sa, ako ti chladné počasie môže pomôcť rýchlejšie spaľovať tuk.


"Dobrý" tuk

Ľudia (a iné cicavce) majú dva typy tuku - biely tuk (biele tukové tkanivo) a hnedý tuk (hnedé tukové tkanivo). Tuk, ktorý sa hromadí okolo pása a stehien, je biely typ, zatiaľ čo hnedý tuk sa hromadí najmä okolo krku a kľúčnej kosti (u dospelých ľudí). Niekedy sa nazýva aj "dobrý" tuk - a dobrý je preto, lebo kalórie spaľuje, a nie ukladá.

Hnedý tuk zohráva dôležitú úlohu pri regulácii telesnej teploty a jeho hlavnou funkciou je vytváranie tepla spaľovaním kalórií.

Zimné cvičenie

Ak si to uvedomíš, tvoje telo by mohlo samo spáliť viac kalórií po aktivácii hnedého tuku v chladnejšom počasí. Nemusí byť mráz; jeden výskum naznačuje, že na aktiváciu hnedého tuku by mohli stačiť aj dve hodiny vystavenia teplote okolo 19 °C**. A keď aktivuješ hnedý tuk, môže zostať aktívny niekoľko hodín.

V inej štúdii sa zistilo, že keď boli bunky hnedého tuku aktívne, dobrovoľníci spálili navyše 250 kalórií**, čo predstavuje 1,8-násobné zvýšenie rýchlosti spaľovania kalórií. Ešte lepšie je, že iné štúdie ukázali, že cvičenie v chladnom počasí môže tiež premeniť biely tuk**, konkrétne tuk na bruchu a stehnách, na hnedý tuk spaľujúci kalórie.

Zoznám sa s Booty Tone!

Aby sme ti pomohli spáliť viac kalórií a pomohli zvyšným tukovým bunkám ukladať menej tuku, vytvorili sme špeciálny produkt - Booty Tone. Je to prelomová kapsula na chudnutie, ktorá kombinuje patentovaný extrakt zo šťavy z červeného pomaranča, patentovaný extrakt zo zeleného čaju s kofeínom, kapsaicín z kajenského korenia a vitamín B6. S pomocou tohto magického vzorca naša testovacia skupina spálila viac kalórií a stratila centimetre zo stehien.

Skús ho skombinovať so zimným cvičením a nechaj sa ohromiť výsledkami!

Bezpečnostné opatrenia

Aj keď sa možno zameriavaš na aktiváciu hnedého tuku chladom, aj tak sa nezabudni teplo obliecť - nos vrstvy, aby ti bolo (dostatočne) teplo, a nezabudni si chrániť hlavu, ruky a nohy. Pred začiatkom zimného tréningu sa nezabudni zahriať - studené svaly sú vystavené väčšiemu riziku natiahnutia a zranení. Na tréning vonku si vyber bezpečný povrch a obuj si obuv s dobrou priľnavosťou, aby si sa vyhla pošmyknutiu a pádu.

Zima sa blíži - ale teraz máš dôvod sa na ňu naozaj tešiť!

**Zdroje:

  1. Cohen, Paul, and Bruce M Spiegelman. “Brown and Beige Fat: Molecular Parts of a Thermogenic Machine.” Diabetes vol. 64,7 (2015): 2346-51. doi:10.2337/db15-0318
  1. Ouellet, Véronique, et al. “Brown Adipose Tissue Oxidative Metabolism Contributes to Energy Expenditure during Acute Cold Exposure in Humans.” Journal of Clinical Investigation, vol. 122, no. 2, 2012, pp. 545–552., https://doi.org/10.1172/jci60433.
  1. Kern, Philip A., et al. “The Effects of Temperature and Seasons on Subcutaneous White Adipose Tissue in Humans: Evidence for Thermogenic Gene Induction.” The Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism, vol. 99, no. 12, 2014, https://doi.org/10.1210/jc.2014-2440.

Produkty pre Vás

SPAĽOVAČ TUKU
-51%
Špeciálna cena 26,99 € Bežná cena 54,99 €
Zobraziť produkt