Doručenie do 3 - 5 pracovných dní.

100 % záruka vrátenia peňazí

Doprava ZDARMA nad 40 €

Bezplatná pomoc: 0233 527 829

Blog

Ako sa namotivovať na cvičenie doma?

Počujeme a vidíme to všade… cvičenie doma je také jednoduchéInternet je momentálne zaplavený „home workout“ videami...

Ale čo ak si ten typ, ktorý motivuje spoločnosť iných ľudí? Fitká a telocvične sú plné energie, inšpirácie a aktívnych vibrácií. Ako môžeme nájsť svoju motiváciu aj doma

Ak vieš, o čom hovoríme, potom práve pre teba tu máme dnes pár veľmi zaujímavých tipov. Musíme sa jednoducho začať pozerať na motiváciu z inej perspektívy. Zvyčajne si myslíme, že konáme, pretože sme motivovaní. Tento koncept však teraz musíme úplne otočiť. Najprv začnime konať a motivácia príde neskôr. Ale ako na to?

Buduj si pozitívne zvyky

Každý má niečo, čo robí alebo má rád. Rátajú sa dokonca aj tie najmenšie zvyky, ako je ranná šálka kávy, čítanie novín na balkóne alebo pozeranie správ v televízii.

Jediné, čo musíš urobiť, je nájsť si svoju obľúbenú aktivitu, užiť si ju a potom cvičiť (alebo už aj počas nej). Obe veci zmeníme na jednu komplexnú a príjemnú rutinu.

Takto budeš môcť začať s tým, čo máš rada, a potom pridáš cvičenie, s ktorým často tak zápasíš. Ale nebuď na seba od začiatku príliš tvrdá. Chceš predsa získať pozitívnu motiváciu, nie vyhorieť. Základným pravidlom je venovať sa svojej obľúbenej aktivite a potom cvičiť. Odteraz bude tvoja motivácia silnejšia a silnejšia.

Pár dobrých nápadov, ako na to:

1. Využi svoje obľúbené miesto alebo miestnosť

Rada tráviš čas v záhrade a venuješ sa rastlinkám alebo rada hráš na klavíri vo svojej izbe? Môžno máš domácu pracovňu, kde si občas zahráš na počítači svoju obľúbenú hru? Choď tam a sprav si plán: potom, ako skončím so svojou obľúbenou činnosťou, budem cvičiť.

2. Počúvaj svoju obľúbenú hudbu

Najlepšie niečo super povznášajúce a energické, niečo, čo ťa rozveselí a nabudí. A nezabudni na svoj plán: keď skončí pesnička, budem cvičiť. Môžeš cvičiť aj počas svojej obľúbenej pesničky.

3. Daj si svoje obľúbené ovocie

Ovocie je super - určite máš aj ty niektoré obzvlášť rada (jablká, banány, kivi, grapefruity, čučoriedky…). Stačí si spraviť zásoby svojho obľúbeného ovocia a vychutnať si ho kedykoľvek pred plánovaným tréningom. Hlavne si naplánuj: potom, čo zjem toto chutné ovocie, poriadne si zacvičím.

4. Vyskúšaj fitness doplnky

Niekedy nič nepodporí motiváciu lepšie, ako to, do čoho najviac investujeme. Keď si kúpiš doplnok, ktoré podporuje výkon pri tréningu, určite chceš, aby sa tvoja investícia vyplatila. Ak je to navyše chutný drink, máš super občerstvenie a zároveň zlepšíš výsledky svojho tréningu!

Nezabudni, že po tom, čo vypiješ svoj fitness drink, poriadne si zacvičíš. Takouto rutinou zabiješ dve muchy jednou ranou. Tomu sa hovorí víťazná kombinácia!

Vyskúšaj náš super efektívny drink na spaľovanie tukov - Fat Burner Drink Intense. Jednoducho rozupusti 1 vrecúško prášku v pohári vody, poriadne zamiešaj a vychutnaj si skvelú mangovú príchuť, ktorá ti dodá motiváciu, ktorú v týchto dňoch tak potrebuješ.

Je vyrobený z vysoko kvalitných ingrediencií - najčistejší L-karnitín na trhu, semienka guarany a extrakty zo zeleného čaju a čaju yerba maté. Tento silný spaľovač tukov ťa nabije energiou a zrýchli spaľovanie tuku a kalórií, aj keď budeš robiť len pár jednoduchých domácich cvičení. Výsledky ako z fitka aj z pohodlia domova!

Vyskúšaj tento skvelý produkt za výnimočnú cenu.

späť na blog