Doručenie do 3 - 5 pracovných dní.

100 % záruka vrátenia peňazí

Doprava ZDARMA nad 40 €

Bezplatná pomoc (Po-Pia 8:00 - 16:00) 0233 527 829

Blog

Ako sa namotivovať na cvičenie doma?

Počujeme a vidíme to všade… cvičenie doma je také jednoduchéInternet je momentálne zaplavený „home workout“ videami...

Ale čo ak si ten typ, ktorý motivuje spoločnosť iných ľudí? Fitká a telocvične sú plné energie, inšpirácie a aktívnych vibrácií. Ako môžeme nájsť svoju motiváciu aj doma

Ak vieš, o čom hovoríme, potom práve pre teba tu máme dnes pár veľmi zaujímavých tipov. Musíme sa jednoducho začať pozerať na motiváciu z inej perspektívy. Zvyčajne si myslíme, že konáme, pretože sme motivovaní. Tento koncept však teraz musíme úplne otočiť. Najprv začnime konať a motivácia príde neskôr. Ale ako na to?

Buduj si pozitívne zvyky

Každý má niečo, čo robí alebo má rád. Rátajú sa dokonca aj tie najmenšie zvyky, ako je ranná šálka kávy, čítanie novín na balkóne alebo pozeranie správ v televízii.

Jediné, čo musíš urobiť, je nájsť si svoju obľúbenú aktivitu, užiť si ju a potom cvičiť (alebo už aj počas nej). Obe veci zmeníme na jednu komplexnú a príjemnú rutinu.

Takto budeš môcť začať s tým, čo máš rada, a potom pridáš cvičenie, s ktorým často tak zápasíš. Ale nebuď na seba od začiatku príliš tvrdá. Chceš predsa získať pozitívnu motiváciu, nie vyhorieť. Základným pravidlom je venovať sa svojej obľúbenej aktivite a potom cvičiť. Odteraz bude tvoja motivácia silnejšia a silnejšia.

Pár dobrých nápadov, ako na to:

1. Využi svoje obľúbené miesto alebo miestnosť

Rada tráviš čas v záhrade a venuješ sa rastlinkám alebo rada hráš na klavíri vo svojej izbe? Môžno máš domácu pracovňu, kde si občas zahráš na počítači svoju obľúbenú hru? Choď tam a sprav si plán: potom, ako skončím so svojou obľúbenou činnosťou, budem cvičiť.

2. Počúvaj svoju obľúbenú hudbu

Najlepšie niečo super povznášajúce a energické, niečo, čo ťa rozveselí a nabudí. A nezabudni na svoj plán: keď skončí pesnička, budem cvičiť. Môžeš cvičiť aj počas svojej obľúbenej pesničky.

3. Daj si svoje obľúbené ovocie

Ovocie je super - určite máš aj ty niektoré obzvlášť rada (jablká, banány, kivi, grapefruity, čučoriedky…). Stačí si spraviť zásoby svojho obľúbeného ovocia a vychutnať si ho kedykoľvek pred plánovaným tréningom. Hlavne si naplánuj: potom, čo zjem toto chutné ovocie, poriadne si zacvičím.

4. Vyskúšaj fitness doplnky

Niekedy nič nepodporí motiváciu lepšie, ako to, do čoho najviac investujeme. Keď si kúpiš doplnok, ktoré podporuje výkon pri tréningu, určite chceš, aby sa tvoja investícia vyplatila

Ale nielen to, so správnym doplnkom výživy získaš aj viac energie, aby sa ti cvičilo ľahšie! Vyskúšajte naše kapsuly Carni Fit, tento prírodný spaľovač tukov má mega účinok - premieňa tuk na energiu!

Takouto rutinou zabiješ dve muchy jednou ranou -  tréning bude efektívnejší, pretože spáliš viac tuku a budeš môcť cvičiť dlhšie, pretože budeš mať dvakrát toľko energie!  Tomu sa hovorí víťazná kombinácia!

Tento silný spaľovač tukov ťa nabije energiou a zrýchli spaľovanie tuku a kalórií, aj keď budeš robiť len pár jednoduchých domácich cvičení. Výsledky ako z fitka aj z pohodlia domova!

Vyskúšaj tento skvelý produkt za výnimočnú cenu.

Carni Fit: L-karnitín pre ženy

Najčistejší L-karnitín, ktorý pomáha rýchlejšie spaľovať tuk. Motivačný denník ZDARMA

Carni Fit: L-karnitín pre ženy -23%

Normálna cena: 21,99 €

Vaša cena: 16,99 €

× Zavrieť

späť na blog