Sme plne funkční a vaše objednávky budú dodané ako obvykle. Doručenie do 2 - 4 pracovných dní.

Bezplatná pomoc: 0233 527 829

Blog

TummyTox tréning #2: „Pot je tuk, ktorý plače.“

No poďme na to! Zahrej sa, priprav si podložku, stupienok, činky, uterák, nezabudni na vodu a ideme! 

1. KOLO: začneme s kardio cvikmi

1. cvik: Nohy na šírku bokov. Prstami pravej ruky sa dotkni ľahej nohy a potom opačne – ľavou rukou k pravej nohe. Potom výskok s rukami nad hlavou a vystretými nohami. Zopakuj 10-krát. 

2. cvik: Vysoký výskok s doširoka natiahnutými rukami aj nohami. Po výskoku zaujmi polohu planku a vydrž v nej 15 sekúnd. Zopakuj 5-krát.

 

Pauzička a hlt vody.

2. KOLO: cviky na brucho

1. cvik: Ľahni si na chrbát, dvihni nohy pokrčené v 90-stupňovom uhle a napni brušné svaly, aby si pritlačila kríže na podložku. Ruky daj za hlavu a striedavo dvíhaj hornú časť tela - pravým lakťom k ľavému kolenu, ľavým lakťom k pravému kolenu. Zopakuj 10-krát na každú stranu.

2. cvik: Stále ležíš na chrbte. Vystreté nohy dvihni kolmo do vzduchu. S vystretým chrbtom za pomoci brušných svalov dvihni hornú časť tela a rukami sa dotkni nôh. Zopakuj 10-krát. 

 

Nasleduje minúta pauzy a znova kardio. 

3. KOLO: kardio

1. cvik: Vysoký výskok s doširoka natiahnutými rukami aj nohami. Po výskoku zaujmi polohu planku a vydrž v nej 15 sekúnd. Zopakuj 5-krát.

2. cvik: Stoj vzpriamene s rukami pevne pri tele. Potom súčasne s poskokok dvihni ruky nad hlavu a doskoč do stoja rozkročného. S ďalším poskok naspäť do východiskovej polohy. Zopakuj 10-krát. 

 

Znova pauza a hlt vody.

4. KOLO: cviky na brucho

1. cvik: Ľahni si na chrbátVystreté nohy dvihni kolmo do vzduchu. S vystretým chrbtom za pomoci brušných svalov dvihni hornú časť tela a rukami sa dotkni nôh. Zopakuj 10-krát. 

2. cvik: Začni v planku a poriadne napni brucho, lebo len tak si môžeš udržať rovný chrbát. Najprv sa dotkni pravým kolenom ľavého lakťa, potom ľavým kolenom pravého lakťa. Zopakuj 10-krát na každú nohu.

 

Posledná pauza a nasledujú 5. kolo, ktoré venujeme krajším stehnám a zadku.

5. KOLO: cviky na stehná a zadok

1. cvik: Pravou nohou spravými výpad, ľavú držíme natiahnutú. Ruky vbok a s rovným chrbtom klesneme hlbšie do výpadu. To isté s ľavou nohou. Zopakuj 10-krát na každú nohu. 

2. cvik: Posledný cvik tohto kola je drep s výskokom. Kolená pri drepe nesmú predbehnúť prsty na nohách. Chrbýt je rovný. Z níkeho drepu sa odraz a vyskoč vysoko do vzduchu. Zopakuj 10-krát.

 

 

Chceš z toho vyťažiť ešte viac a viac sa vypotiť?

Tak musíš vyskúšať Fat Burner drink Intense. Chutný mangový spaľovač tukov vypi 30 minút pred tréningom a uvidíš ten rozdiel!


späť na blog